Aktualności | Stowarzyszenie | 1% podatku | Subkonta | Nasi Darczyńcy | Budowa Ośrodka | Galeria | Kontakt


Prosimy o wsparcie, każda złotówka trafi do „Naszych Dzieci”

Nr konta: 34 1240 3334 1111 0000 2772 8279

Dziękujemy za pomoc i zaufanie!

Sprawozdania z działalności 2017 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Sprawozdanie finansowe
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    15 lipca 2018


Sprawozdania z działalności 2016 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Sprawozdanie finansowe
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    14 lipca 2017


Sprawozdania z działalności 2015 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Sprawozdanie finansowe
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    15 lipca 2016


Sprawozdania z działalności 2014 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Sprawozdanie finansowe
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    15 lipca 2015


Sprawozdania z działalności 2013 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Sprawozdanie finansowe
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    15 lipca 2014


Sprawozdania z działalności 2012 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    15 lipca 2013


Sprawozdanie z wyników zbiórki publicznej w dniach od 11.11.2012 do 31.10.2013

Informujemy, że na podstawie decyzji Starosty Brzezińskiego nr 1/2012 z dnia 16.11.2012 na terenie powiatu brzezińskiego została przeprowadzona zbiórka publiczna. Odbyła się ona w dniach od 11.11.2012 do 31.10.2013.

1. Suma zebranych ofiar pieniężnych wyniosła łącznie 3 947,86 zł (słownie zł: trzy tysiące dziewięćset czterdzieści siedem 86/100). Zbiórka odbyła się w formie datków do puszek kwestarskich i skarbon stacjonarnych.
2. Nie prowadzono sprzedaży cegiełek wartościowych.
3. Nie zbierano ofiar w naturze.
4. Łączne koszty przeprowadzenia zbiórki publicznej to 49,00 zł,
w tym zakup tuszu do drukarki w kwocie 35,00 zł i papieru ksero 14 zł.
5. Łączny dochód ze zbiórki publicznej wyniósł 3 898,86 zł ( słownie zł: trzy tysiące osiemset dziewięćdziesiąt osiem 86/100).
6. Podział uzyskanego dochodu ze zbiórki publicznej w ramach poszczególnych celów z wymienieniem zadań i kwot przeznaczonych:
Wydatki na utrzymanie ośrodka rehabilitacji – 2 404,30 zł,
Materiały i pomoce dydaktyczne – 211,61 zł,
Wydatki na zakup wyposażenia – 599,00 zł,
w tym na zakup drukarki – 599,00 zł.
7. Organizator zbiórki nie wykorzystał kwoty – 683,95 zł.

29 listopada 2013

Sprawozdania z wyników zbiórki publicznej w dniach od 9.09.2011 do 31.08.2012

Informujemy, że na podstawie decyzji Starosty Brzezińskiego nr 1/2011 z dnia 9.09.2011 na terenie powiatu brzezińskiego została przeprowadzona zbiórka publiczna. Odbyła się ona w dniach od 9.09.2011 do 31.08.2012.

1. Suma zebranych ofiar pieniężnych wyniosła łącznie 3 125,10 zł (słownie zł: trzy tysiące sto dwadzieścia pięć 10/100).
Zbiórka odbyła się w formie datków do puszek kwestarskich i skarbon stacjonarnych.
2. Nie prowadzono sprzedaży cegiełek wartościowych.
3. Nie zbierano ofiar w naturze.
4. Łączne koszty przeprowadzenia zbiórki publicznej to 35,00 zł,
w tym zakup tuszu do drukarki w kwocie 35,00 zł.
5. Łączny dochód ze zbiórki publicznej wyniósł 3 090,10 zł ( słownie zł: trzy tysiące dziewięćdziesiąt zł 10/100).
6. Podział uzyskanego dochodu ze zbiórki publicznej w ramach poszczególnych celów z wymienieniem zadan i kwot przeznaczonych:
Wydatki na utrzymanie ośrodka rehabilitacji – 3012,73 zł
w tym:
- na remonty – 1872 zł
- na abonamenty za ochronę obiektu, internet i telefon - 520,35 zł.
- na zakup środków czystości – 226,38 zł
- na ubezpieczenie ośrodka rehabilitacji – 221,00 zł
- na zakup tuszu, znaczków – 173,00 zł
Wydatki na zakup wyposażenia – 77,37 zł
w tym
- na zakup skrzynki na listy - 77,37 zł
7. Organizator zbiórki wykorzystał wszystkie zebrane datki.

25 września 2012

Sprawozdania z działalności 2011 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    16 lipca 2012

Sprawozdania z działalności 2010 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    14 lipca 2011

Sprawozdanie z wyników zbiórki publicznej 2010 r.

Pozwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej: nr 5/2010, PZ.I. 5010/38-1/2010, z dnia 15 marca 2010.
Teren, na którym odbyła się zbiórka: powiat brzezinski, pozwolenie obejmowało teren województwa łódzkiego, jednak sytuacja związana z powodziami w 2010 roku uniemożliwiła nam zbiórki na terenie całego województwa.
Termin zbiórki od 15 marca 2010 roku do 28 lutego 2011 roku.

1. Suma zebranych ofiar pieniężnych wyniosła łącznie 6659,27 zł (słownie zł: sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 27/100).
2. Zbiórka odbyła się w formie datków do puszek kwestarskich i skarbon stacjonarnych.
3. Nie prowadzono sprzedaży cegiełek wartościowych.
4. Nie zbierano ofiar w naturze.
5. Łączne koszty przeprowadzenia zbiórki publicznej to 133,00 zł (słownie zł sto trzydzieści trzy),
- w tym zakup tuszu do drukarki w kwocie 35,00 zł (słownie zł trzydzieści pięć), zakup skarbon stacjonarnych – 98,00 zł (słownie zł dziewięćdziesiąt osiem).
6. Łączny dochód ze zbiórki publicznej wyniósł 6526,27 zł (słownie zł: sześć tysięcy pięćset dwadzieścia sześć 27/100).
7. Podział uzyskanego dochodu ze zbiórki publicznej, w ramach poszczególnych celów z wymienieniem zadan i kwot przeznaczonych:
- na rehabilitację 4305,65 zł
- na budowę ośrodka rehabilitacji 2353,62 zł
8. Organizator zbiórki wykorzystał wszystkie zebrane datki.

24 marca 2011

Sprawozdania z działalności 2009 r.


      Sprawozdanie merytoryczne
      Bilans
      Rachunek wyników
      Informacja dodatkowa

    15 lipca 2010

Sprawozdanie z wyników zbiórki publicznej 2009 r.

Informujemy, że na podstawie pozwolenia nr KO.5012-2/07, z dnia 20.11.2007 oraz decyzji Starosty Brzezinskiego z dnia 28.11.2008 na terenie powiatu brzezinskiego została przeprowadzona zbiórka publiczna. Odbyła się ona w dniach od 1.12.2008 do 31.12.2009.

1. Suma zebranych ofiar pieniężnych wyniosła łącznie 3 755,85 zł. Zbiórka odbyła się w formie datków do puszek kwestarskich i skarbon stacjonarnych.
2. Nie prowadzono sprzedaży cegiełek wartościowych.
3. Nie zbierano ofiar w naturze.
4. Łączne koszty przeprowadzenia zbiórki publicznej to 58,00 zł, w tym zakup tuszu do drukarki w kwocie 58,00 zł.
5. Łączny dochód ze zbiórki publicznej wyniósł 3 697,85 zł ( słownie zł: trzy tysiące sześćset dziewięćdziesiąt siedem 85/100).
6. Podział uzyskanego dochodu ze zbiórki publicznej, w ramach poszczególnych celów z wymienieniem zadan i kwot przeznaczonych: pomoc osobom niepełnosprawnym 100% łącznego dochodu ze zbiórki, w tym na wydatki związane z rehabilitacją dzieci, młodzieży i dorosłych niepełnosprawnych – 3567,85 zł, na imprezy integracyjne 130,00 zł.
7. Organizator zbiórki wykorzystał wszystkie zebrane datki.

18 stycznia 2010



Copyright © 2009 Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Naszym Dzieciom" - All Rights Reserved - Admin: agabig@o2.pl